vineri, 19 martie 2010

Raspunsuri

Pentru Csilla :-)

1.Ce ar fi dacă aş câştiga la lotto?
Nu cumpar bilete, dar a fost o vreme cand mai luam impreuna cu colegii de birou. Nu am castigat niciodata nici macar banii investiti. Cred ca as dona mare parte, iar daca as face vreo investitie, ar fi in arta :-)

2.Obiceiuri proaste: sedentarismul. Sunt zile intregi cand singurul meu drum este pana la statia de autobuz spre serviciu si inapoi acasa.

3.Cofeină: Oh, da. Cofeina e viata! :-) N-as mai putea trai fara cafea.

4.Culorile preferate: Nu cred ca am una. oricum prefer roz, kaki, ciclamen sau mov, desi ma imbrac mai mult in gri si bleumarin.

5.Ce port acuma?
O pijama roz cu pantaloni trei-sferturi:-) Dimineata ma imbrac cu niste pantaloni sport si cu o geaca. Imi plac fularele. Vara port sandale si bascheti.

6.Animale de companie?
Acum avem pisica neagra Norocel (de fapt i se spune Jessie, dar numele oficial e Norocel). O mai avem de 15 ani pe broasca testoasa Mia, adusa tocmai din Maroc. Inainte l-am avut pe catelul cocker Pif care s-a pierdut, si o serie lunga de motani numiti alternativ Bozo sau Miri.


7.Unde te vezi peste 10 ani?
Poate ca voi fi la pensie :-) Sper ca Tedi sa termine liceul. Sper sa cos quilturi.

8.Ultima relavaţie plăcută?
Faptul ca dupa multi ani am reinceput sa merg la film la cinematograf, impreuna cu Tedi. Un film bun imi da aripi pentru doua-trei saptamani.

3 comentarii:

lili.constanta spunea...

Draga Sandalutza, sa ne spui si noua despre filmele bune pe care le vezi. :*

Geta Grama spunea...

Ce intrebari dragute :)
Ce poza grozava cu Jessie ! Normal ca acum imi plac piscile negre !
Si Mircea a avut broasca testoasa !

Adriana spunea...

Ce draguta e broasca testoasa! Pare mare! Si pisoiasul e dulce tare :)

Voiam sa-ti spun ca ai o floricica virtuala sub forma de premiu la mine pe blog :)

Trimiteți un comentariu