vineri, 5 martie 2010

Posete, tesaturi, raze de soare

In sfarsit imaginile inghetate de pe blogul meu lasa locul unui mesaj de primavara, intr-o zi in care dealtfel iarna pare ca vrea sa-si mai scuture cojoacele inainte de a pleca de tot...
Am primit insa o raza de soare de la Ela, stiu ca a fost mai mult pentru mine decat pentru blogul meu atat de invechit si lipsit de dinamism. Multumesc Ela!


Am preluat premiul cu regulile lui cu tot:
1:Sa postezi premiul!
2:Sa oferi premiul la 12 prieteni!
3:Sa afisezi linkul lor!
5:Sa le dai de stire printr-un comentariu pe blogul lor!
6:Sa scrii din partea cui este premiul!

Asa ca trebuie sa-l predau si eu mai departe si o sa-l trimit catre:
Toate peticelele si blogul lor Peticelul Romanesc, blog la care tin in mod deosebit. El prezinta multe dintre realizarile lor si a fost creat pentru a fi o expresie a solidaritatii peticelelor, un fir care uneste creatiile fiecareia. Le salut pe toate peticelele si in special pe Betty, care n-are blog, si care mi-a trimis o frumoasa felicitare de primavara.Cum peticelele sunt mai mult de 12 am realizat cerinta jocului!

Dar ii mai trimit premiul si prietenei mele
Geta, care a lansat noua colectie de primavara la posete pe minunatul ei blog Cadouri din Inima. Tiparele posetelor si alte surprize sunt pe site-ul Romanian Quilt Studio.


Si deasemenea il primeste si
Csilla, care a lansat un super magazin de materiale textile, primul in Romania, noi nu mai stim de altul de aceasta amploare! Asa ca daca cineva ratacit ajunge si pe blogul meu, poate afla si de aici despre magazinul KreativShop.


Altceva, pentru moment, nu am altceva sa spun blogosferei :-) Ar fi destule, dealtfel, dar de genul troubles in paradise...Deci,

o primavara insorita!

8 comentarii:

Geta Grama spunea...

Draga Sanda,

Multumesc pentru premiu! Am sa continui si eu jocul curand.

QUILT UNIVERS spunea...

Imi place cum se tes aceste fire virtuale.
Ici colo cate un nod pe care il ascundem pe dos, dar mergem inainte.
Sanda, tu esti fir de urzeala vechi si foarte bun. Ziua in care vei reincepe sa tesi alaturi de noi, va fi o zi cu mult soare..si pentru mine o mare bucurie.

Alexandra spunea...

@ Quilt Univers: Sa speram...cine stie? :-)
Thanks for the visit.

IrinaBohemianDance spunea...

La multi ani,Sanda!O primavara plina de bucurii iti doresc!

Te imbratisez,

Irina

Adriana spunea...

Buna, tare ma bucur ca "m-ai gasit" pe aici prin blogosfera! Cu mare drag imi amintesc de perioada in care incepeam cu blogurile si lucrurile creative si am dat peste cateva persoane minunate, printre care tu... Am sa citesc mai multe si despre quilting, se pare ca niciodata n-am inteles pe desplin cat de minunat e, pacat ca eu nu ma pricep absolut deloc la cusut, dar imi place sa admir :) Am sa iti adaug si eu blogul la lista mea, sa mai revin :)

Csilla spunea...

Multumesc Sanda!

QUILTONLINE spunea...

mai ai timp si pentru PREMIUL meu?ti-l ofer cu dragoste.

Csilla spunea...

Te asteapta niste intrebari la mine....

Trimiteți un comentariu