joi, 1 octombrie 2009

Ziua internationala a cafelei

Am ajuns in aceasta dup-amiaza acasa si am aflat de la radio ca a fost ziua internationala a cafelei. Nu am timp sa caut informatii despre aceasta sarbatoare, dar prin aceasta insemnare vreau sa-i transmit toata dragostea mea bunei si aromate cafele de dimineata care imi este prietena de atatia ani :-)

De ani de zile ajung prima in birou si pun cafeaua de dimineata, un filtru intreg. Abia cand cafeaua ajunge in cestile noastre, incepe cu adevarat ziua, cu glumele, planurile si provocarile ei. Cea mai buna cafea? Fara indoiala, cea de la cafenelele Tim Hortons din Canada (acest lant nu este inca in Europa, asa ca nu fac reclama nepermisa :-) Asa ca de cate ori cineva ajunge in Canada, aduce cate o cutie mare care sa ne ajunga mai multa vreme.


De ziua cafelei, mi-am adus aminte de cardul textil pe care i l-am facut acum cativa ani sotului meu de ziua lui. O ceasca de cafea.

2 comentarii:

Doina spunea...

N-am stiut ca exista si o zi a cafelei. Dar daca tot exista, eu o salut! Este placerea de dimineata, pentru foarte multi dintre noi.

Ela spunea...

Unde este comentariul meu??!!
Am scris si eu ca nu stiam de aceasta zi dar ma bucur ca exista! Orice zi incepe cu o cafea!
Sanda,multumesc pentru informatie! Nu stiu cum de le afli tu pe toate!

Trimiteți un comentariu